Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157999
Назва: Моделювання позаштатних режимів роботи системи інвертор - асинхронний двигун тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза
Автори: Сухоніс, Т. Ю.
Миколаєнко, Ю. О.
Бялобржеський, О. В.
Ключові слова: двосистемний електровоз;тяговий перетворювач;электротехнический комплекс
Дата публікації: 2013
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Сухоніс Т. Ю. Моделювання позаштатних режимів роботи системи інвертор - асинхронний двигун тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза / Т. Ю.Сухоніс, Ю. О.Миколаєнко, О. В.Бялобржеський / Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Держ. вищий навч. закл. “Нац. гірн. ун-т” - Дніпропетровськ : НГУ, 2013. - Вип. 91. – С. 89-94
Короткий огляд (реферат): Тяговий електротехнічний комплекс електровозів із системою напівпровідниковий перетворювач – асинхронний двигун є одним із перспективних, незважаючи на розвиток електровозобудування [3]. Надійність цих комплексів визначається, насамперед, нормальним функціонуванням інверторного перетворювача та асинхронного тягового двигуна. Прикладом електровозів з використанням таких технічних рішень можуть бути магістральні двосистемні електровози ЕП10, ЕП20. Будь-який тяговий ком-плекс має позаштатні режими роботи з подальшим можливим переростанням їх в аварійні у разі помилкового спрацювання елементів системи керування, виходу з ладу окремих силових блоків, електричних кіл та елементів [5]. Системи керування, цими електровозами мають широкі функціональні можливості [2], однак вони не мають вузлів ідентифікації позаштатної ситуації. Тому функціонування тягового електротехнічного комплексу електровоза не може бути якісним без рішення задачі оцінки нештатних ситуацій з поточним чи подальшим їх аналізом. Отже, актуальною задачею є дослідження параметрів режиму роботи силової схеми тягового електротехнічного комплексу електровоза у позаштатних ситуаціях. Мета роботи. Аналіз структури тягового електротехнічного комплексу двосистемного електровоза, розробка моделі комплексу та дослідження режимів роботи у позаштатних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157999
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2013 рік, №91

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 91 CD 390-89-94.pdf592,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.