Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158757
Назва: Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства
Автори: Мірзоєва, Аліна
Ключові слова: ТУРИСТИЧНА КРИЗА, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНЕ АГЕНТСТВО, АТИКРИЗОВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ
Дата публікації: 11-гру-2020
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків, 83 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi». Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії антикризового маркетингу ТОВ «Laspi». Мета – розробити стратегію антикризового маркетингу туристичного агентства. Мета зумовила розв’язання наступних дослідницьких завдань: - обґрунтування теоретичної бази розв’язання проблеми, поставленої у кваліфікаційній роботі; - проведення досліджень та розробка алгоритму досягнення мети кваліфікаційної роботи; - розробка пропозицій щодо виходу із кризового стану туристичного підприємства. Методологічну основу дослідження складають загальнонаукові методи (аналіз, синтез, узагальнення), а також порівняльний метод та принципи об’єктивізму і системності. Результати дослідження та їх новизна: наукова новизна одержаних результатів роботи зумовлена актуальністю пропонованої проблеми, сукупністю поставлених завдань, а також засобами їх розв’язання. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «Laspi» при формуванні антикризової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158757
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Мірзоєва А.А.pdf2,04 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.