Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158806
Назва: | Вплив теплофізичних процесів, що відбуваються в зоні рухомого контакту, на механічні властивості поверхневого шару матеріалів |
Інші назви: | Influence of thermophysical processes occurring in the zone of moving contact on the mechanical properties of the surface layer of materials |
Автори: | Франчук, В. П. Лаухін, Д. В. Зіборов, К. А. Ротт, Н. О. Федоряченко, С. О. |
Ключові слова: | поверхневий шар;температура;пара тертя;рухливий контакт;структурний стан;термічна обробка;механічні властивості;поверхностный слой;температура;пара трения;подвижный контакт;структурное состояние;термическая обработка;механические свойства;surface layer;temperature;friction pair;movable contact;structural state;heat treatment;mechanical properties |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавництво НТУ "ДП" |
Бібліографічний опис: | Вплив теплофізичних процесів, що відбуваються в зоні рухомого контакту, на механічні властивості поверхневого шару матеріалів / Франчук В. П., Лаухін Д. В., Зіборов К. А., Ротт Н. О., Федоряченко С. О. // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2021. – № 65. – С. 118-129. |
Короткий огляд (реферат): | При взаємодії тіл з рухомою точкою контакту необхідно враховувати фізико-механічні властивості поверхневих шарів, які відрізняються від властивостей матеріалу, що знаходиться на значній відстані від його поверхні. Ця різниця виникає в результаті хімічних і структурних перетворень, механічних і термічних впливів, зносу і контактної втоми матеріалів поверхні пари тертя колесо-рейка. Запропоновано режими термічної обробки, які забезпечують структурну однорідність і дозволяють підвищити механічні властивості обода колеса. При взаимодействии тел с движущейся точкой контакта необходимо учитывать физико-механические свойства поверхностных слоев, которые отличаются от свойств материала, находящегося на значительном удалении от его поверхности. Эта разница возникает в результате химических и структурных превращений, механических и термических воздействий, износа и контактной усталости материалов поверхности пары трения колесо-рельс. Предложены режимы термической обработки, которые обеспечивают структурную однородность и позволяют повысить механические свойства обода колеса. When bodies interact with a moving contact point, it is necessary to take into account the physical and mechanical properties of the surface layers, which differ from the properties of a material located at a considerable distance from its surface. This difference arises as a result of chemical and structural transformations, mechanical and thermal effects, wear and contact fatigue of the surface materials of the wheel-rail friction pair. The modes of heat treatment are proposed, which provide structural homogeneity and improve the mechanical properties of the wheel rim. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158806 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2021. - № 65 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 648,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.