Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160136
Назва: Особливості перекладу англомовних рекламних текстів
Автори: Раздорська, Аліна Віталіївна
Ключові слова: РЕКЛАМА, РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ, ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ, ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ, ЕКСПРЕСИВНІСТЬ,ПЕРЕКЛАД
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Особливості перекладу англомовних рекламних текстів : кваліфікаційна робота магістра / Раздорська А.В. - Дніпро, 2022. - 87 с.
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи полягає у дослідженні особливостей перекладу англомовних рекламних текстів, що зумовлює вирішення таких завдань: - дати визначення поняття реклами та рекламного тексту. - дослідити класифікацію рекламних текстів. - визначити структурні особливості маркетингового тексту. -проаналізувати засоби, що використовуються при перекладі англомовних рекламних текстів українською мовою. - розглянути експресивні засоби рекламних матеріалів та особливості їх передачі в рекламних україномовних текстах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160136
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Раздорська Диплом.pdf2,9 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.