Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162786
Назва: Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом
Інші назви: Efficiency of mine locomotive braking on prolonged slope by pulsating braking torque
Автори: Моня, А. Г.
Ключові слова: шахтний локомотив;дискове гальмо;фрикційна пара;відносне ковзання;коефіцієнт зчеплення
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Моня А. Г. Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 70. – С. 118-125.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка математичної моделі та дослідження процесу гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом на затяжному ухилі при нелінійному гальмівному моменті. Методи дослідження. Вимушені коливання елементів колісно-моторного блоку (КМБ) шахтного локомотива в процесі гальмування дисковим гальмом досліджені методами диференціального числення та математичного моделювання. При аналітичному розв’язанні диференціального рівняння теплопровідності в циліндричних координатах використані інтегральні перетворення Лапласа, Ханкеля з застосуванням теорії узагальнених змінних і методу подібності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162786
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2022. - № 70

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf399,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.