Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165265
Назва: Впровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльності
Автори: Нестеренко, Єлизавета
Бойко, Зоя
Ключові слова: безконтактне обслуговування;готельно-ресторанний бізнес;інновація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Нестеренко Є. Впровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльності / Нестеренко Єлизавета, Бойко Зоя // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 91-92.
Короткий огляд (реферат): Сфера готельно-ресторанного бізнесу є однією з найбільш інноваційних і швидко розвивається в сучасному світі. Розвиток технологій призвів до появи нових способів обслуговування гостей, які дозволяють підвищити комфорт, зручність і безпеку їх перебування в готелях і ресторанах. Одним з найважливіших трендів у сфері готельно-ресторанного бізнесу є впровадження технологій безконтактного обслуговування. Ці технології дозволяють гостям самостійно отримувати послуги без необхідності контактувати з персоналом закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165265
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-91-92.pdf247,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.