Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165271
Назва: Інноваційні підходи як засіб просування готельних послуг
Автори: Панасенко, Юлія
Герасименко, Тетяна
Ключові слова: готельний бізнес;інновація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Панасенко Ю. Інноваційні підходи як засіб просування готельних послуг / Панасенко Юлія, Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 94-96.
Короткий огляд (реферат): Аналіз тенденцій розвитку готельних послуг показує, що компанії, які зробили інновації елементом свого буття, створюють нові або заново розкривають старі ринки, продукти, послуги, що у свою чергу веде до ще більш швидкого зросту. Тому для виявлення інноваційних підходів щодо просування готельних послуг у сучасних умовах використовують такі методи: спостереження, порівняння, узагальнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165271
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-94-96.pdf227,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.