Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165280
Назва: Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду
Автори: Постол, Дмитро
Любчук, Ольга
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес;віртуальна реальність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Постол Д. Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду / Постол Дмитро, Любчук Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 99-100.
Короткий огляд (реферат): Досвід гостей у ресторанах і готелях завжди був важливим елементом туристичної індустрії. Зміни та розвиток технологій створюють нові можливості для покращення цього досвіду. Використання віртуальної реальності (VR) – один з таких прикладів. У цій статті розглядаються різні способи використання VR для покращення клієнтського досвіду в ресторанах і готелях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165280
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-99-100.pdf221,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.