Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукова, Є.Р.-
dc.date.accessioned2024-02-29T09:17:27Z-
dc.date.available2024-02-29T09:17:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166321-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: сучасна англомовна реклама. Предмет дослідження: лінгвістичні засоби маніпулятивного впливу та способи їх втілення українською мовою. Мета кваліфікаційної роботи: полягає в дослідженні особливостей лінгвістичних засобів створення впливу в сучасній англомовній рекламі та вивченні способів їх відтворення українською мовою. Методи дослідження: метод теоретичного аналізу, описовий метод, метод контекстуального аналізу, метод спостереження, метод зіставного аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЛінгвістичні засоби маніпулятивного впливу у сучасній англомовній рекламі та засоби їх передачі українською мовоюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жукова.pdf843,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.