Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлизнюк, А.О.-
dc.date.accessioned2024-02-29T13:51:57Z-
dc.date.available2024-02-29T13:51:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166335-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: англомовні вербальні товарні знаки. Предмет дослідження: прагматичні особливості вербальних товарних знаків в англійському рекламному дискурсі та специфіка їх відтворення українською мовою. Мета кваліфікаційної роботи: визначити основні прагматичні особливості вербальних товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі та їх відтворення в українському перекладі. Методи дослідження: описовий метод; дедуктивно-індуктивний метод; метод суцільної вибірки; метод вторинної обробки даних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПрагматичні особливості вербальних товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі та їх відтворення українською мовоюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк.pdf2,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.