Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухий, М.К.-
dc.date.accessioned2024-02-29T14:23:00Z-
dc.date.available2024-02-29T14:23:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166348-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є сучасна англійська реклама, а предметом - лінгвостилістичні особливості її мови та переклад на українську мову. Метою даної магістерської роботи є детальний аналіз лінгвостилістичних особливостей сучасної англійської реклами, визначення її основних мовних засобів та рецепції споживачами. В роботі також розглянуті проблеми та виклики, з якими стикаються перекладачі при перекладі англійської реклами на українську мову, розроблені практичні рекомендації для ефективного перекладу рекламних текстів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЛінвостилістична характеристика сучасної англійської реклами та особливості її перекладу українською мовоюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сухий.pdf533,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.