Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479
Назва: | Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії |
Автори: | Проців, В. В. |
Ключові слова: | научная публикация НГУ 2013;рельсовый тормоз;торможение шахтного поезда;шахтный рельсовый транспорт;шахтний рейковий транспорт |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | НГУ |
Бібліографічний опис: | Проців В. В. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії / В. В. Проців // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 81-88 |
Короткий огляд (реферат): | Істотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166479 |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2013 рік, №90 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CD244-81-88.pdf | 497,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.