Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166486
Назва: Особливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчання
Автори: Литовченко, А.
Нестерова, О. Ю.
Ключові слова: методи навчання;спеціальність здобувачів освіти;проектування освітнього процесу
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Литовченко А. Особливості вибору методів навчання для реалізації концепції активного навчання / Литовченко А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 127.
Короткий огляд (реферат): Питання вибору методів навчання є досить проблемним для багатьох педагогів-практиків, особливо тих, хто тільки розпочав педагогічну кар’єру. У переважній більшості випадків актуальним є оцінювання потенціалу певних методів перед застосуванням їх у відповідних навчальних ситуаціях. Важливість такого оцінювання визначається також і таким явищем, як «опір здобувачів освіти застосуванню активних методів навчання».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166486
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-127.pdf342,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.