Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169242
Назва: Формування конкурентних переваг підприємства на засадах соціальної відповідальності та корпоративної культури (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Інші назви: Formation of competitive advantages of an enterprise based on social responsibility and corporate culture (based on the materials of Private JSC “Kyiv Confectionery Factory “Roshen”)
Автори: Іванова, Олександра Олегівна
Ключові слова: КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, КОДЕКС КОРПОРАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ, ЦІННОСТІ.
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Іванова О.О. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах соціальної відповідальності та корпоративної культури (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен») / О.О. Іванова. – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 79 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024. Об’єкт дослідження – процес управління діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка управлінських рішень щодо формування конкурентних переваг підприємства на засадах соціальної відповідальності та корпоративної культури. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у вивченні наукових поглядів на зміст понять «конкурентні переваги», «конкурентоспроможність», «соціальна відповідальність», «корпоративна культура» та виявленні їхнього взаємозв’язку; проведенні аналізу ефективності управління ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» за основними показниками господарської діяльності та виявленні конкурентних переваг підприємства на підставі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства та його продукції; обґрунтуванні етапів розробки Кодексу корпоративної поведінки та його розробці з урахуванням особливостей підприємства та середовища господарювання; обґрунтуванні заходів в сфері соціальної відповідальності підприємства, оцінці їхньої ефективності та впливу на конкурентні переваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169242
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова.pdf2,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Титул_Іванова.pdf300,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.