Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169345
Назва: УЗУАЛЬНІ ТА ОКАЗІОНАЛЬНІ МОДЕЛІ СЛОВОТВОРУ В НІМЕЦЬКИХ ТА АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ
Автори: Костогриз, Аліна Олександрівна
Ключові слова: зіставний словотвір;рекламний текст;узуальна словотвірна модель;оказіоналізм;деревація;телескопія
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Костогриз А.О., УЗУАЛЬНІ ТА ОКАЗІОНАЛЬНІ МОДЕЛІ СЛОВОТВОРУ В НІМЕЦЬКИХ ТА АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ.-:Кваліфікаційна робота магістра/ Костогриз А.О.-Дніпро,2024р.-96с.
Короткий огляд (реферат): Мета роботи: розкрити узуальні та оказіональні можливості словотвору в англійських та німецьких рекламних текстах та особливості їхнього перекладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169345
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костогриз А.О. 035м-23-1.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.