Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169357
Назва: ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ
Автори: Паршина, Маргарита Юріївна
Ключові слова: англомовний рекламний слоган;перекладацька еквівалентність;лексіко-семантичні трансформації;стилістичні трансформації;моделі перекладу
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Паршина М.Ю. ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ ТА СПЕЦИФІКА ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ.-:Кваліфікаційна робота магістра/ Паршина М.Ю.-Дніпро, 2024р.-110с.
Короткий огляд (реферат): Теоретична новизна роботи полягає у комплексному дослідженні англомовних рекламних слоганів шляхом аналізу комунікативних аспектів використання відомих стратегій у перекладі англомовних рекламних слоганів, що дозволяє визначити специфіку їх перекладу українською мовою та сформувати підґрунтя досягнення прагматичної еквівалентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169357
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паршина М.Ю. 035м-23з-1.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.