Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/220
Назва: Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій
Автори: Романенко, О.О.
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації;стратегічний аналіз;критерій інтегрованості;integrated marketing communications;strategic analysis;criteria of integration
Дата публікації: 22-кві-2010
Бібліографічний опис: Романенко О. О. Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій / Романенко О. О. // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - №1. - С. 112-119.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність, характеристика, принципи інтегрованих комунікацій та розкрито особливості процесу їх формування на підприємствах України.; The essence, characteristics and principles of integrated communications are analyzed. The peculiarities of the process of their formation on the enterprises are discovered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/220
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2010 рік, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_1_p112-119.pdf388,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.