Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/237
Назва: Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку
Автори: Метеленко, Н.Г.
Хацер, М. В.
Ключові слова: реклама;медіареклама;структура ринку;динаміка ринку
Дата публікації: 25-гру-2009
Бібліографічний опис: Метеленко Н. Г. Критичне дослідження ринку реклами України: тенденції та перспективи розвитку / Н. Г. Метеленко, М. В. Хацер // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2009.-№4.– С. 99-107.
Короткий огляд (реферат): Здійснено критичний аналіз динаміки та структури ринку реклами в Україні у розрізі його секторів. Встановлено проблеми, тенденції та перспективи розвитку ринку реклами на сучасному етапі в умовах кризи.; The critical analysis of dynamics and structure of advertising market in Ukraine on sectors basis is fulfilled. Problems, tendencies and perspectives of the advertising market’s development are established at the current stage in crisis terms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/237
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_4_p099-107.pdf435,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.