Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851
Назва: | Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива |
Автори: | Зиборов, К. А. Твердохлеб, А. М. Воскобойник, С. А. |
Ключові слова: | система согласования тягового усилия;приводные колесные пары шахтного локомотива |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Гірнича електромеханіка та автоматика |
Бібліографічний опис: | Зиборов К. А. Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива / К. А. Зиборов, А. М. Твердохлеб, С. А. Воскобойник // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 22-28. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851 |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2012 рік, №88 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26.pdf | 203,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.