Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851
Назва: Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива
Автори: Зиборов, К. А.
Твердохлеб, А. М.
Воскобойник, С. А.
Ключові слова: система согласования тягового усилия;приводные колесные пары шахтного локомотива
Дата публікації: 2012
Видавництво: Гірнича електромеханіка та автоматика
Бібліографічний опис: Зиборов К. А. Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива / К. А. Зиборов, А. М. Твердохлеб, С. А. Воскобойник // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 22-28.
Короткий огляд (реферат): Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851
Розташовується у зібраннях:ГЕА, 2012 рік, №88

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf203,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.