Валеологічні способи попередження розумової втоми студента
Abstract
Сучасний процес вузівського навчання характеризується психофізіологічним
навантаженням, пов’язаним із необхідністю засвоєння студентами нових знань і
практичних навичок. Навчання великої складності та інтенсивності потребує
тривалої розумової працездатності, а це, в свою чергу, висуває на перший план
необхідність подальшого вивчення проблеми співвідношення впливу розумової
працездатності та втоми, ймовірного розвитку психосоматичних захворювань та
їх попередження у студентської молоді. У зв’язку з цим, обґрунтування та
вивчення тенденцій щодо стану здоров’я, способу, якості і умов життя студентів
залишається актуальним і на сьогодні є одним із важливих напрямів психолого-
педагогічних та медико-соціальних досліджень