Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 1-20 з 999
-
Обґрунтування стратегії розвитку ПрАТ "Комбінат Придніпровський" із використнням моделей безперервних функцій та диференційних рівнянь
(2024)Метою роботи є розробка системного підходу щодо синтезу математичної моделі для оцінки ефективності впровадження інвестиційного бізнес-проєкту в умовах впливу факторів зовнішнього ринкового середовища. -
Оптимізація показників діяльності торгівельного підприємства економіко-математичними методами на прикладі ТОВ "ОМЕГА"
(2024)Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретичних та практичних засад оптимізації покаників діяльності торгівельного підприємства економіко-математичними методами. -
Прогнозування економічно-фінансових показників діяльності комунального підприємства Слобожанського району Дніпропетровської області
(2024)Метою даної роботи є проведення комплексного аналізу можливостей трьох різних методів прогнозування – експоненційного згладжування, Бокса-Дженкінса, та нейронних сіток – для прогнозування видатків комунального підприємства. -
Розробка та обґрунтування стратегії розвитку ТОВ «ЮД К» засобами економіко-математичного моделювання
(2024)Метою роботи є теоретичне обґрунтування, вироблення науково- методичних засад і практичних пропозицій, що спрямовані на формування ефективної стратегії розвитку підприємства. -
Економіко-статистичний аналіз розвитку ринку страхових послуг в Україні
(2024)Метою дослідження є пошук шляхів покращення ситуації на ринку страхових послуг України на засадах економіко- статистичного аналізу. -
Управління маркетинговою діяльністю волонтерської організації
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингової діяльності благодійної організації «Благодійний фонд “Культурні сили України”», її вплив на соціально-культурний розвиток громад, що постраждали внаслідок ... -
Управління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретико-методичні аспекти управління просуванням корпоративного бренду ТОВ «Масло Трейд» на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. Проведено аналіз сучасних тенденцій ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2024-12-13)У роботі було проаналізовано діяльність ФОП «NeoDental Clinic» на ринку стоматологічних послуг. Проведено маркетингову оцінку роботи підприємства, проаналізовано спектр його послуг та економічні показники діяльності. ... -
Розроблення цифрової маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів. Здійснено маркетингове дослідження, а також проведено аналіз і оцінку ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку кондитерських виробів
(2024-12-13)Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Малбі Фудс». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення щодо маркетингової стратегії підприємства на кондитерському ринку. Мета роботи – ... -
Розробка маркетингової стратегії для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку електротехнічної продукції
(2024-12-13)Зростання попиту на енергоефективні рішення, посилення конкуренції та швидка цифровізація бізнесу вимагають від підприємств адаптації та впровадження інноваційних підходів. У цьому контексті запропоновані рекомендації ... -
Формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника. Проведено дослідження впливу соціальних ініціатив компанії на споживачів, розроблено комплекс ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія мережі закладів на ринку швидкого харчування
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову комунікаційну стратегію мережі закладів McDonald’s на ринку швидкого громадського харчування. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ досліджуваного ... -
Аналіз маркетингової товарної політики виробничого підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової товарної політики виробничого підприємства; проаналізовано маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці»; ... -
Підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в бізнес- середовищі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано конкурентоспроможність підприємства сфери-послуг у сучасному бізнес середовищі та наведено стратегію підвищення конкурентоспроможності кав'ярні «KattyCoffee». Об'єктом вивчення ... -
Удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу
(2024-06-28)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові стратегії підприємства та їх особливості для маркетплейсу. Проведено маркетингове дослідження підприємства, що працює на ринку електронної комерції. Визначено напрямки ... -
Дослідження лояльності споживачів до послуг підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано чинники, що впливають на лояльність споживачів до послуг підприємства, зокрема "Прозорро.Продажі". Виконано оцінку сучасного стану лояльності, визначено ключові проблеми та розроблено ... -
Дослідження купівельної поведінки споживачів підприємства роздрібної торгівлі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність роздрібного магазину техніки та аксесуарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Комплекс інструментів інтернет-маркетингу комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні підходи та методи розробки комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку з урахуванням цілей сталого розвитку. Проведено аналіз ефективності різних інструментів ... -
Особливості формування маркетингової політики соціально відповідального підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність соціально-відповідального підприємства на ринку питної води, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості ...