Фінансово-економічний факультет: Recent submissions
Зараз показуються 361-380 з 756
-
Формування digital-комунікацій підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 94 с., 47 рис., і 20 табл., 5 додатків, 36 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) ... -
Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури ... -
Маркетингове дослідження тенденцій ринку праці задля вдосконалення освітнього процесу на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 95 с., 59 рис., і 8 табл., 4 додатків, 51 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку освітніх послуг та його взаємодію з ринком праці. Проаналізовано внутрішнє ... -
Формування та впровадження ринкової стратегії компанії на ринку послуг громадського харчування м. Дніпра
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 102 с., 3 рис., 16 табл., 3 додатки, 59 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства громадського харчування ФОП «Касторних В.І.» як засновника кав’ярні «High hill coffee ... -
Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел. В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ... -
Формування іміджу підприємства сфери послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 64 с., 13 рис., 13 табл., 1 додаток, 63 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування іміджу в мережі кав’ярень «AromaKava», а також внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємст ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
(2022-06-10)Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних ... -
Маркетингове просування послуг на туристичному ринку
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 90 с., 12 рис., 15 табл., 1 додаток, 48 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність туристичного підприємства на ринку туристичних послуг, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Дослідження споживчих вподобань з метою удосконалення асортименту послуг компанії
(2022-06-10)Об'єктом дослідження є асортимент послуг на роздрібному ринку Предметом дослідження є методи адаптації асортименту послуг щодо мінливих споживчих вподобань при скороченні попиту на споживчому ринку послуг попереднього ... -
Дослідження конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 86 с., 35 рис., 26 табл., 1 додаток, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізований рівень конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі, що діє на ринку ... -
Просування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах аутсорсингу
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 82 с., 8 рис., 19 табл., 5 додатків, 47 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан, динаміку та маркетингову діяльність підприємства, що працює на ринку послуг, а також проаналізовано ... -
Формування маркетингової стратегії компанії на ринку фітнесу України
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 69 с., 15 рис., 17 табл., 3 додатки, 40 джерело. В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплексну діяльність фітнес клубу та визначено фактори впливу на діяльність підприємства та на ринок фітнесу ... -
Дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на ринку FMCG
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 81 с, 12 рис., 15 табл., 2 додатки, 40 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан та динаміку підприємства що працює на ринку FMCG – сегменту, також проаналізовано внутрішнє (сильні та ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту
(2022-06-13)Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на підприємстві. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Методика ... -
Стратегічна поведінка компанії на ринку програмного забезпечення»
(2022-04-29)Пояснювальна записка: 86 с., 3 рис.10 табл., 5 додатків, 52 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегічної поведінки ТОВ «Lanars» на ринку програмного забезпечення у сегменті мобільних додатків. На ... -
Міграційні виклики в ЄС
(2022) -
Еволюція відносин ЄС і України
(2022)