Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 227
-
Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності ... -
Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
(2023-12-08)Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація ... -
Розробка програми просування товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі було вивчено розробку стратегії просування асортименту товарів та послуг підприємства на ринку HoReCa, а також проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього оточення організації. Проведено ... -
Управління просуванням товарів компанії у площині сталого розвитку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ Євромікс, зареєстрована торгова марка «Henkel» на ринку побутової хімії в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія рекламної агенції
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність агенції на ринку маркетингових послуг. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення ... -
Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ... -
Формування асортиментної політики підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ринку продажу хімічної сировини та його роботу під час війни. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище компанії. Проведено маркетингове ... -
Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу ... -
Управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності компанії на ринку консалтингових послуг, яка спеціалізується на консультуванні бухгалтерської та управлінської діяльності, а також розробкою програмного ... -
Формування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стану
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і ... -
Маркетингова стратегія підприємства на споживчому ринку
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову інноваційну стратегію ливарного підприємства на споживчому ринку ливарних підприємств, а також проаналізовано внутрішнє(слабкі та сильні сторони) та зовнішнє середовище ... -
Стратегія цифрової комунікації для просування торгової марки виробничого підприємства
(2023-12-08)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність виробничого підприємства на прикладі виробничого підприємства ПРАТ «Юрія». Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування ... -
Управління асортиментною політикою підприємства
(2023-12-08)В кваліфікаційній роботі визначено сутність асортиментної політики, проаналізовано особливості управління асортиментною політикою підприємства, досліджено формування та управління асортиментною політикою на прикладі ... -
Стратегія просування підприємства громадського харчування в соціальних мережах
(2023-12-08)В кваліфікаціййній роботі проаналізовано маркетингову діяльність закладу громадського харчування на ринку у Дніпропетровський області, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe ... -
Розробка маркетингової стратегії просування digital-агенції в мережі Інтернет
(2023-12-08)Digital агенції відіграють ключову роль у сучасній економіці, виступаючи як важлива складова для розвитку бізнесів. Вони допомагають компаніям адаптуватися до швидкозмінних технологічних умов, забезпечуючи ефективну ... -
Управління лояльністю персоналу в IT-сфері
(2023-12-08)Пояснювальна записка: 91 с., 25 рис., 20 табл. та 1 додаток, 32 джерела. Кваліфікаційна робота присвячена управлінню лояльністю персоналу ТОВ »LANARS» на ринку інформаційних технологій. На основі маркетингового дослідження ... -
Управління маркетинговими комунікаціями як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства
(2023-12-08)В роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства, а також вплив маркетингових комунікацій на підвищення ефективності діяльності підприємства. Проведено маркетингові дослідження щодо вдосконалення ... -
Розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості формування SMM-стратегії підприємствам на на рику послуг. Проведено аналіз стану ринку громадського харчування. Було проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ... -
Маркетингова діяльність мобільного банку monobank
(2023-06-09)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства на ринку банківських послуг, зокрема спрямованої на дослідження ринку та споживачів. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ... -
Розробка програми стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту
(2023-06-09)У кваліфікаційній роботі проаналізованооснови стимулювання збуту на ринку товарів повсякденного попиту, проведено дослідження маркетингового середовища підприємства ТОВ «Катеринославхліб», обґрунтування програми стимулювання ...