Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 81-100 з 227
-
Рекламна стратегія роздрібного підприємства в умовах кризи
(2022-12-09)В кваліфікаційній роботі проаналізовано внутрішнє середовище підприємства, маркетингову та рекламну діяльність підприємства, а також наявну рекламну стратегію. Також проаналізовано зовнішнє середовище підприємства, визначено ... -
Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
(2022-12-09)В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів. Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке ... -
Формування маркетингової збутової стратегії промислового підприємства
(2022-12-09)Посилення конкуренції і насичення ринків продукцією змушують підприємства витрачати багато коштів і сил на просування продукції. Грамотне управління маркетингом має допомогти організації вижити в жорсткій конкуренції, ... -
Стратегія просування товарів мережі магазинів на споживчому ринку
(2022-12-09)Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю компанії на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення та удосконалення теоретико-методологічних складових стратегії просування товарів мережі ... -
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex» стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ... -
Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. ... -
Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
(2022-12-09)У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування маркетингових ... -
Імплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано імплементцацію маркетингових стратегічних рішень кав’ярні «Berry Avenue», а також досліджено внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Формування корпоративної культури підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження та аналіз ефектиності корпоративної культури на підприємстві ТОВ «Отіс Тарда» з метою розробки ефективної системи стимулювання робітників підприємства шляхом удосконалення ... -
Розробка стратегії просування кредитних послуг мікрофінансових організацій у соціальних мережах
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії «Хотлідс», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно ... -
Розробка продуктово-ринкової стратегії для снекової продукції компанії
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринкову діяльність підприємства на ринку снекових товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. ... -
Розробка рекламної кампанії підприємства на ринку послуг
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано ... -
Маркетингова комунікаційна політика підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2022-01-14)У кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингову діяльність підприємства, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, проведено маркетингове дослідження медіавподобань споживачів, сформовано маркетингову ... -
Кроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандемії
(2022-01-14)У поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів ... -
Стратегія цифрового маркетингу на ринку сільськогосподарської техніки
(2022-01-14)Об'єкт дослідження – методи цифровізації маркетингової діяльності промислового підприємства в умовах обмежень ринкової діяльності. Мета дослідження – дослідження методики обґрунтування стратегії цифрового маркетингу для ... -
Управління маркетинговою товарною політикою підприємства
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз роботи підприємства, яке спеціалізується на виробництві та дистрибуції снеків, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Розроблено перспективи і ... -
Просування бренду компанією-дистриб’ютором на промисловому ринку
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі досліджено маркетингову діяльність та розроблено стратегію компанії ТОВ «МаслоТрейд», що є офіційним дистриб’ютором компанії ExxonMobil в Україні, діє на ринку паливно мастильних матеріалів, а саме ... -
Розробка бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами роздрібного інтернет-магазину
(2022-01-14)Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність інтернет-магазину в умовах високо-конкурентного ринку, що розвивається. Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування бенчмаркінгової ... -
Формування стартегії розвитку мережі роздрібних магазинів
(2022-01-14)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування мережі фірмових магазинів на ринку товарів для риболовлі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище ... -
Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
(2022-01-14)Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ ...