Перегляд 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври за датою
Зараз показуються 21-34 з 34
-
Маркетингові дослідження поведінки абітурієнтів при виборі закладів вищої освіти на прикладі НТУ "Дніпровська політехніка"
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 156 с., 57 рис., 22 табл., 10 додатків, 57 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості споживчої поведінки на ринку освітніх послуг, зокрема при виборі закладу вищої освіти (ЗВО). Про ... -
Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
(2022-06-10)Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних ... -
Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку непродовольчих товарів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 68 с., 17 рис., 17 табл., 6 додатків, 44 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізована діяльність підприємства та вподобання споживачів щодо товарів, розроблено процес маркетингової стратегії для ... -
Вивчення факторів зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також проаналізовано ... -
Формування іміджу підприємства сфери послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 64 с., 13 рис., 13 табл., 1 додаток, 63 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування іміджу в мережі кав’ярень «AromaKava», а також внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємст ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку мас- медіа
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел. У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика маркетингових стратегій; ... -
Формування digital-комунікацій підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 94 с., 47 рис., і 20 табл., 5 додатків, 36 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку туристичних послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 74 с., 23 рис., 19 табл., 2 додатки, 33 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегії розвитку туристичного ринку на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт розроблення: процес формування ... -
Маркетингові комунікації компанії на ринку послуг
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 87 с., 19 рис., 9 табл., 6 додатків, 32 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові комунікації підприємства на телекомунікаційному ринку послуг, а також проаналізовано внутрішнє та ... -
Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на телекомунікаційному ринку України
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 81 с., 27 рис., 19 табл., 1 додаток, 45 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність телекомунікаційного підприємства на ринку телекомунікацій України, а також проаналізовано ... -
Маркетингове просування послуг на туристичному ринку
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 90 с., 12 рис., 15 табл., 1 додаток, 48 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність туристичного підприємства на ринку туристичних послуг, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Дослідження особливостей поведінки споживача при виборі інноваційних товарів
(2022-06-10)Мета дослідження – розробка програми маркетингового впливу на поведінку споживача на промисловому ринку інноваційної продукції для типового українського підприємства, що працює в умовах високої конкуренції. Об’єкт дослідження ... -
Маркетингове дослідження особливостей просування компанії у соціальних мережах
(2022-06-10)Пояснювальна записка: 100 с., 50 рис., 14 табл., 2 додатків, 38 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості маркетингу соціальних мереж підприємствамна рику послуг. Проведений аналіз стану ринку громадського ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту
(2022-06-13)Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на підприємстві. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту. Методика ...