Підвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговування
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/123456789/165235/%d0%97%d0%b1%d1%96%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba%20%d0%86%20%d0%92%d1%81%d0%b5%d1%83%d0%ba%d1%80.%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bd%d1%86%d1%96%d1%97-68-70.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2023Автор
Бочинський, Богдан
Бондаренко, Людмила
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Підвищення якості туристичних послуг це складний багатогранний процес, що інтегрує діяльність різних суб’єктів господарювання, метою якої є максимальне задоволення потреб споживачів. Тому проблема якості сервісу в туризмі є актуальним питанням. Більш того, на міжнародному туристичному ринку якість туристичних послуг виступає найефективнішою зброєю в конкурентній боротьбі, адже якість в кінцевому результаті сприяє підвищенню економічної ефективності туризму загалом.