Перегляд Секція 2. Інноваційні підходи у сфері готельно-ресторанної справи по назві
Зараз показуються 1-20 з 22
-
Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду
(2023)Досвід гостей у ресторанах і готелях завжди був важливим елементом туристичної індустрії. Зміни та розвиток технологій створюють нові можливості для покращення цього досвіду. Використання віртуальної реальності (VR) – один ... -
Впровадження технологій безконтактного обслуговування у сфері готельно-ресторанної діяльності
(2023)Сфера готельно-ресторанного бізнесу є однією з найбільш інноваційних і швидко розвивається в сучасному світі. Розвиток технологій призвів до появи нових способів обслуговування гостей, які дозволяють підвищити комфорт, ... -
Впровадження інноваційних підходів у готельно-ресторанній діяльності: шлях до успіху
(2023)Впровадження інноваційних підходів до готельно-ресторанної діяльності може сприяти покращенню обслуговування клієнтів, оптимізації внутрішніх процесів та збільшенню конкурентоспроможності. Готельно-ресторанна галузь завжди ... -
Диверсифікований розвиток санаторно-курортних комплексів України
(2023)Сучасні умови розвитку суспільства створюють нові реалії для функціонування санаторно-курортної галузі України. Санаторно-курортні установи переглядають шляхи свого розвитку, шукають нові форми і способи реалізації ... -
Екологізація діяльності готелів
(2023)Екологічні проблеми – це зміни в навколишній природному середовищі внаслідок антропогенної діяльності, які руйнують структуру та функції ландшафтів та спричиняють соціальні, економічні та інші негативні наслідки.Готельні ... -
Застосування робототехніки та штучного інтелекту в індустрії гостинності
(2023)Використання інноваційних технологій відіграють величезну роль у сучасній індустрії гостинності, що особливо розвивалось у період пандемії та після. Підприємства гостинності мають бути завжди у курсі останніх справ та ... -
Напрями сталого розвитку готельного господарства
(2023)Сталий розвиток – це відповідальне використання виробничих ресурсів у проекті розвитку або діяльності з метою забезпечення довгострокової екологічної, соціальної та економічної стійкості. Сталий розвиток приймається для ... -
Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі
(2023)Багато закладів готельно-ресторанного господарства здійснюють маленькі витрати на рекламні компанії, закривають маркетингові секції та перестають розвивати свою діяльність, через це втрачаючи наявних споживачів.Існують ... -
Підвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговування
(2023)Розвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Підвищення якості туристичних послуг це складний багатогранний ... -
Рекомендації щодо задоволення та управління логістичним обслуговуванням туристичних підприємств в сучасних умовах
(2023)Логістичне обслуговування туризму є також багатогранним явищем, оскільки включає в себе різні аспекти та елементи, які сприяють ефективній організації та забезпеченню послуг у туристичній галузі. Отже,виходячи з цього ... -
Розвиток готельного бізнесу на принципах сталості
(2023)Готельна індустрія давно вважається однією з найбільш перспективних і прибуткових галузей у світі. Вона поєднує в собі гостинність, туризм, економіку та інші сфери діяльності. Проте сучасні реалії ставлять перед готельними ... -
Розвиток індустрії гостинності: сучасні реалії
(2023)Індустрія гостинності завжди була важливою галуззю, яка впливає на розвиток економіки та підприємництва в різних країнах світу. Сьогодні індустрія гостинності стикається із значними викликами, а воєнний стан в країні робить ... -
Розвиток інноваційних процесів в готельному бізнесі
(2023)Індустрія гостинності відіграє важливу роль у розвитку економіки країни та її бізнесу. У розвинених країнах частка послуг у валовому внутрішньому продукті сягає 70%. В даний час зростає інтерес до розвитку гостинності на ... -
Сучасні методи управління розвитком персоналу організацій готельно-ресторанного бізнесу
(2023)Управління розвитком персоналу є одним з ключових аспектів успіху готельно-ресторанного бізнесу. Вони допомогають забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів та суттєво впливають на конкурентні переваги підприємства. ... -
Тенденції розвитку ресторанних закладів у XXI сторіччі
(2023)За останні десятиліття ресторанна індустрія робить сміливі кроки. Найпопулярніші ресторанні тенденції свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно ... -
Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства
(2023)Конкурентоспроможність є дуже актуальною темою для кожного суб’єкта економіки. Можна спостерігати еволюцію концепції від статичної конкурентоспроможності, під час якої конкурентна перевага надається завдяки забезпеченню ... -
Цифрові технології в туризмі
(2023)На сьогодення характерним є розвиток туризму стрімкими темпами, що надає можливості сучасним туристам набувати нового досвіду та відчуттів. Змушує людей збирати валізи і їхати у відпустку, у пошуках нових відчуттів та ... -
Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір
(2023)Сучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього ... -
Інноваційні підходи як засіб просування готельних послуг
(2023)Аналіз тенденцій розвитку готельних послуг показує, що компанії, які зробили інновації елементом свого буття, створюють нові або заново розкривають старі ринки, продукти, послуги, що у свою чергу веде до ще більш швидкого ... -
Інноваційні ресторанні технології
(2023)Прогрес будь-якої сфери розвивається пліч-о-пліч з наукою. Ресторанний бізнес не є виключенням. Сьогодні заклади є невід’ємною частиною життя людини. Це не просто економія часу, це місце робочих, романтичних, зустрічей з ...