Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБочинський, Богдан
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила
dc.date.accessioned2023-11-22T08:25:07Z
dc.date.available2023-11-22T08:25:07Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБочинський Б. Підвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговування / Бочинський Богдан, Бондаренко Людмила // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26–27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 68-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165235
dc.description.abstractРозвиток туристичних послуг залежить від динаміки туристичної галузі в багатьох регіонах, розвиненості ІТ, соціальних, економічних та демографічних факторів. Підвищення якості туристичних послуг це складний багатогранний процес, що інтегрує діяльність різних суб’єктів господарювання, метою якої є максимальне задоволення потреб споживачів. Тому проблема якості сервісу в туризмі є актуальним питанням. Більш того, на міжнародному туристичному ринку якість туристичних послуг виступає найефективнішою зброєю в конкурентній боротьбі, адже якість в кінцевому результаті сприяє підвищенню економічної ефективності туризму загалом.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectвіртуальний турuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.titleПідвищення якості послуг за допомогою використання VR та AR технологій у сфері обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу