Особливості маркетингу в гостельно-ресторанному бізнесі
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/123456789/165240/%d0%97%d0%b1%d1%96%d1%80%d0%bd%d0%b8%d0%ba%20%d0%86%20%d0%92%d1%81%d0%b5%d1%83%d0%ba%d1%80.%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%84%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bd%d1%86%d1%96%d1%97-78-81.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2023Автор
Коваль, Єлизавета
Стригуль, Лариса
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Багато закладів готельно-ресторанного господарства здійснюють маленькі витрати на рекламні компанії, закривають маркетингові секції та перестають розвивати свою діяльність, через це втрачаючи наявних споживачів.Існують декілька основних етапів маркетингових процесів для саме підприємства готельно-ресторанного господарства, які допомагають визначити переваги суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу та корисні моменти на будь-якому етапі розвитку бренду, починаючи з формування ідеї самого закладу та закінчуючи ребрендингом з розширенням.