Перегляд Кафедра іноземних мов по назві
Зараз показуються 44-63 з 65
-
Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі
(2012)У статті здійснено аналіз філософської, психологічної, методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в навчальній діяльності, ... -
Дистанционное обучение как эффективный путь получения знаний и показатель развития культуры сферы образования
(Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі : індивідуальні завдання як складова навчального процесу”, Київ, НТУУ «КПИ», 2010-01-26) -
Діяльнісний підхід до вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням
(НТУУ "КПІ", 2012) -
Изучение терминологической лексики в неязыковом вузе
(Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції “Проблеми комплексного підходу до вивчення термінологічної лексики у спеціалізованому вищому навчальному закладі (термінологічне словотворення)”, Дніпропетровський державний університет внутрішних справ, 2010-04-15) -
Керолівська присутність у романах А. Мердок
(Філологічні науки, 2013) -
Лингвострановедческий аспект в преподавании иностранного языка
(ГВУЗ «НГУ»,, 2013) -
Лінгвістичні основи навчального діалогу
(2012)У статті окреслено лінгвістичні особливості діалогічного мовлення, досліджено композиційну побудову мови в навчальному діалозі та його складові компоненти, розглянуто підходи до класифікації навчальних діалогів, проведено ... -
Навчання реферування та анотування технічних текстів
(ДВНЗ «НГУ», 2013) -
Об эффективных методах совершенствования языковой подготовки студентов технических вузов
(Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України, НГУ, 2010) -
Оценка уровня профессиональной компетентности преподавателя иностранного языка в контексте интегративного подхода
(Матеріали Міжнародній науковій конференції 26-27 квітня 2012 рік. Частина ІІ «Міждисплінарність як методологія гуманітарних наук:мова,освіта,культура». – Умань, 2012-04-26) -
Питання мовленнєвої компетентності в науковій літературі
(Кривий Ріг : КДПУ, 2011)Аналіз різних позицій на визначення поняття «мовленнєва компетентність» у науковій літературі з педагогіки, лінгвістики, дидактики та психології. -
Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов
(2012)У статті розглянуто психологічні характеристики та особливості навчального діалогу, які розкривають специфіку його організації в навчальній діяльності, показують його можливості в становленні особистісної сфери студентів, ... -
Специфика тестовых заданий множественного выбора
(VIІI Международной научно-практической конференции «Наука и образование – 2012/2013». - Publishing House “Education and Science” s.r.o. (Чехия, Прага), 2013-01) -
Структура іншомовної професійно зорієнтованої мовленнєвої компетентності
(Кривий Ріг : КДПУ, 2011)Розгляд та аналіз структури професійно зорієнтованої іншомовної мовленнєвої компетентності у порівнянні зі структурою загальної мовленнєвої компетентності, враховуючи особливості їх компонентів. -
Технологія моделювання комунікативних ситуацій як компонент формування соціолінгвістичних навичок у студентів технічних спеціальностей при навчанні науково-технічному перекладу
(Національний гірничий університет, кафедра перекладу, 2013)