Т. 2

Permanent URI for this communityhttps://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/170209

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 113
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Аналіз конструктивні особливості сучасних моделей вітчизняних вагоноперекидачів, розроблених ПАТ «ДНІПРОВАЖМАШ»
    (НТУ "ДП", 2024)
    Никитюк М.В.
    ;
    Панченко О.В.
    ;
    Заболотний К.С.
    Вагоноперекидачі призначені для розвантаження сипучих матеріалів, що прибувають на склади доменних цехів або фабрик. Ця машина виконує ряд операцій: прийом, розвантаження, очищення вагонів, що являє її високопродуктивною машиною. На металургійних підприємствах застосовують кілька видів вагоноперекидачів пересувного, стаціонарного та спеціального типів. Розглянемо детальніше конструктивні особливості кожного виду вагоноперекидача. Науковим завданням роботи є виконання аналізу ефективності різних конструкцій вагоноперекидачів у розвантаженні сипучих і крупнокускових матеріалів та обґрунтування оптимальної конструкції для умов вітчизняних металургійних.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Деякі особливості використання системи SOLIDWORKS при проектуванні об’ємного логотипу коледжу
    (НТУ "ДП", 2024)
    Харатін О.А.
    ;
    Гаврищук І. В.
    Сьогодні логотип є важливою частиною ідентичності навчального закладу. Система автоматизованого проектування SolidWorks надає можливість проектувати не тільки складні деталі та механізми, а й створювати об'ємні логотипи з високою точністю, що дозволяє візуалізувати проект і підготувати модель для подальшого виготовлення із використанням технології 3D-друку. Метою цієї статті є висвітлення деяких особливостей використання SolidWorks для створенні об'ємного логотипу коледжу. SolidWorks — це професійне програмне забезпечення для 3D-моделювання, яке використовується в різних галузях інженерії та дизайну та дозволяє інженерам- проектувальникам швидко відображати свої ідеї в ескізі, експериментувати з елементами і розмірами, а також створювати моделі і докладні кресленики.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Аналіз недоліків конструкції приводу живильника ДТ-20А
    (НТУ "ДП", 2024)
    Ніколаєнко Д. П.
    ;
    Кухар В. Ю.
    Принцип роботи живильника полягає в обертанні горизонтального диска, на який подається сипучий матеріал. Під дією відцентрової сили матеріал рівномірно розподіляється на поверхні диска та переміщується до краю, звідки подається в приймальну ємність або безпосередньо до іншого обладнання.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Зворотний інжиніринг як метод дослідження конструкції кульового крана
    (НТУ "ДП", 2024)
    Кулаков А. О.
    ;
    Шкут А. П.
    Зворотній інжиніринг є важливим компонентом підготовки студентів технічних спеціальностей, забезпечуючи глибоке розуміння конструктивних технологій і методів моделювання. Цей підхід особливо значущий для формування практичних навичок роботи з системами автоматизованого проєктування (САПР) і програмами інженерного аналізу. Процедура зворотного інжинірингу включає вимірювання геометричних параметрів, аналіз матеріалів і подальше створення комп'ютерної моделі в програмних комплексах, таких як SolidWorks. На прикладі кульового крана проведено зворотний інжиніринг для детального вивчення його конструкції та розуміння принципів функціонування. На основі зібраних даних розроблена тривимірна модель кульового крана в SolidWorks. Кожна деталь моделі змодельована окремо із застосуванням функцій: «Extruded Boss/Base», «Revolved Boss/Base», «Extruded Cut», «Revolved Cut», «Fillet», «Shell».
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Моделювання гумотросового каната в багатошаровому намотуванні в програмі SOLIDWORKS SIMULATION
    (НТУ "ДП", 2024)
    Ковирєв М. В.
    ;
    Заболотний К. С.
    ;
    Панченко О .В.
    Аналіз виконано за допомогою програмного комплексу скінченно-елементного моделювання SOLIDWORKS SIMULATION. Граничні умови: по лівій кромці прямокутника – умова симетрії, по нижній – заборона вертикальних переміщень, а по верхній – наказано переміщення; крайовий ефект змодельовано шляхом заборони вертикальних і горизонтальних переміщень нижньої крайки шару ГТС (обмежений стан). Для обмеження розміру задачі за заданої точності обчислення послідовно визначено максимальний крок скінченно-елементної сітки, мінімальну кількість тросів у шарі ГТС і мінімальну кількість шарів у пакеті. Отримали, що максимальний крок скінченно-елементної сітки – 1 мм, мінімальна кількість тросів – 8, кількість шарів у пакеті – 1. При цьому похибка не перевищує 3 %.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Аналіз недоліків та шляхи модернізації привідної зірочки скребкового транспортера
    (НТУ "ДП", 2024)
    Кухар В. Ю.
    ТЦС складається з приводної секції 4, натяжної секції 1 та проміжних секцій 3, вздовж яких рухається ланцюг. У приводній секції знаходиться приводна зірочка на валу, під самою секцією розташований вивантажувальній патрубок. У натяжній секції на валу розташований натяжний диск, який з’єднаний з повзуном для регулювання натягу ланцюга. На проміжній секції розташований завантажувальний фланець 2. Недоліком існуючої конструкції ТЦС є конструкція приводної зірочки Існуюча привідна зірочка складається з самої зірочки та маточини. Зірочка виготовляється на сторонньому підприємстві, а маточина виточується на власному виробництві. З’єднання зірочки з маточиною виконується за допомогою зварювання Недоліки такого варіанту зірочки виникають на етапі обслуговування. Після тривалої роботи ТЦС внутрішня поверхня зубців стирається через ланцюг та потребує заміни.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Обґрунтування матеріалу сходинки верхнього зчеплення вагонів трамваю
    (НТУ "ДП", 2024)
    Бологін Є. А.
    ;
    Ротт Н. О.
    Трамваї відрізняються від інших видів транспорту не лише за їхньою технологічною перевагою та недоліками, але й високою провізною здатністю, яка часто перевищує автобуси та тролейбуси. Це робить їх ефективним засобом масового транспорту, особливо в мегаполісах з великою кількістю пасажирів. Місткість трамвайного вагону зазвичай перевищує місткість автобусів та тролейбусів, забезпечуючи оптимальне використання міської інфраструктури. Велика місткість трамвая дозволяє заощадити час не лише пасажирам, а й усім учасникам дорожнього руху. Безпека під час обслуговування залізничного транспорту є надзвичайно важливою, оскільки це може бути небезпечно через потенційні ризики, пов'язані з електричними системами, великими частинами обладнання та іншими факторами. Деякі елементи безпеки, які допомагають персоналу при ремонт: поручні, сходинки, огородження та бар’єри, освітлення, технічні елементи безпеки.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Недоліки використання крану для транспортування прокатної металопродукції з прокатної лінії та шлях їх вирішення
    (НТУ "ДП", 2024)
    Беркут І. А.
    ;
    Кухар В. Ю.
    АГЛ складається з рами 1, привідного гідравлічного циліндра 2, вертикальних напрямних 3, платформи 4, рольгангу 5, ножичного механізму 6. Система важелів приводиться у рух за допомогою гідроциліндра, рухаються уздовж рами та верхньої платформи на колесах по рейках. АГЛ забезпечить автономне переміщення рулону розташованому на палеті, між рівнями конвеєра. На АГЛ змонтовано секцію рольгангу, оснащеного датчиками, які сигналізують про наявність палети на поверхні. Додатково рольганг оснащений гальмами для запобігання самовільного руху вантажу під час вертикального переміщення.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Застосування зворотного інжинірингу літальних апаратів на основі Сапр Solidworks в учбовому процесі
    (НТУ "ДП", 2024)
    Акулінін Д. Р.
    ;
    Симоненко В. В.
    Зростаюча популярність квадрокоптерів підкреслює важливість підготовки майбутніх інженерів до проектування подібних конструкцій та виконання відповідних інженерних розрахунків. У цьому контексті використання наявної фізичної моделі квадрокоптера як об’єкта для реінжинірингу та створення комп’ютерної моделі є результативним підходом у навчальному процесі. Такий метод дозволяє студентам глибше вивчити конструктивні особливості апарата, оволодіти навичками комп’ютерного моделювання, а також засвоїти принципи структурного аналізу й розрахунків на стійкість і напружено-деформований стан. Відтак, застосування фізичної моделі квадрокоптера як навчального інструменту сприятиме формуванню у студентів необхідних знань і умінь, що є важливими для розробки та технічного аналізу безпілотних літальних систем.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Аналіз вразливостей веб-додатків електронної комерції для виявлення загроз інформаційної безпеки
    (НТУ "ДП", 2024)
    Юдін О.С.
    Аналіз веб-додатків на наявність недоліків є важливою стратегією для забезпечення безпеки та працездатності будь-якого рішення. Кіберзлочинці використовують різноманітні методи та засоби, спрямовані: на отримання несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації, виток даних користувачів й поширення шкідливого коду. Є безліч можливостей використання, все залежить від цілей зловмисника. Виток даних платіжних карток та персональних даних користувачів це серйозна загроза репутації компанії. Загроза від використання облікових записів співробітників та панелі адміністратора не менша. Гучні справи розповсюдження і збуту персональних даних українців є, але менше, порівняно з 2020 роком. Мета роботи: проаналізувати вразливості веб-додатків електронної комерції та запропонувати рішення загроз інформаційної безпеки.