Культура і мистецтво в сучасному світі: між традицією та новаторством

Permanent URI for this communityhttps://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/171084

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Проєкт «Зимові історії акторів музейного театру» (2024-2025 рр.) як приклад освітньої роботи музею «Літературне Придніпров’я»
    (НТУ «Дніпровська політехніка», 2025)
    Аліванцева Олена Валентинівна
    ;
    Шапошнікова Анастасія Валеріївна
    Музей «Літературне Придніпров’я» протягом багатьох років активно веде культурно-освітню діяльність, органічно поєднуючи її з іншими векторами музейництва. Обираючи форми освітньої роботи в цьому напрямку, погоджуємося з тезами доктора педагогічних наук Олексія Караманова, що українська музейна-педагогічна модель повинна включати ініціативи, які б могли «поєднувати елементи просвітництва й популяризації музеїв, стимулювали до множинної інтерпретації музейних предметів як культурних зразків минулого та певної епохи, актуалізувати матеріальну та нематеріальну культурну спадщину, широко застосовувати інтерактивність і віртуальний музейний простір у процесі розробки і проведення різних інтегрованих форм роботи з відвідувачами».
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Проєкт «Зимові історії акторів музейного театру» (2024-2025 рр.) як приклад освітньої роботи музею «Літературне Придніпров’я»
    (НТУ «Дніпровська політехніка», 2025)
    Аліванцева Олена Валентинівна
    ;
    Шапошнікова Анастасія Валеріївна
    Музей «Літературне Придніпров’я» протягом багатьох років активно веде культурно-освітню діяльність, органічно поєднуючи її з іншими векторами музейництва. Обираючи форми освітньої роботи в цьому напрямку, погоджуємося з тезами доктора педагогічних наук Олексія Караманова, що українська музейна-педагогічна модель повинна включати ініціативи, які б могли «поєднувати елементи просвітництва й популяризації музеїв, стимулювали до множинної інтерпретації музейних предметів як культурних зразків минулого та певної епохи, актуалізувати матеріальну та нематеріальну культурну спадщину, широко застосовувати інтерактивність і віртуальний музейний простір у процесі розробки і проведення різних інтегрованих форм роботи з відвідувачами».