Now showing 1 - 10 of 26
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Дефектування підшипників кочення
    (2025)
    Олішевська Валентина
    ;
    Крівда Віталій
    ;
    Сакно Олена
    Мета дослідження. Аналіз дефектів, які виникають під час експлуатації підшипників кочення, та процесу дефектування.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Перспективи використання гібридних автомобілів
    (НТУ «ДП», 2024)
    Дегтярьов Д. Ю.
    ;
    Олішевська В. Є.
    Навантаження автомобільного транспорту на навколишнє середовище на сучасному етапі розвитку суспільства настільки велике, що забруднене шкідливими викидами повітря, за оцінками експертів, займає четверте місце в містах серед всіх ризиків для здоров'я після високого кров'яного тиску, дієт і куріння [1]-[2]. У відсотковому співвідношенні шкідливих викидів, шкоду навколишньому середовищу і здоров‘ю населення від викидів автомобільного транспорту в містах спричиняють: оксиди азоту (44,5 %), акролеїн (7,5 %), сажа (7,4 %), оксид вуглецю (6 %), діоксин сірки (3,4 %), формальдегід (2,8 %), бензапирен (1,3 %) і ацетальдегід (1,1 %) [1].
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Розробка причепа-фургона для перевезення вантажів
    (НТУ «ДП», 2024)
    Вислоцький В. О.
    ;
    Поляков В. М.
    Промисловий та економічний розвиток країни пов‘язаний із здійсненням вантажних перевезень. Головним ланцюгом транспортної системи України є автомобільний транспорт. Об‘єм вантажних перевезень в Україні із року в рік зростає.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Обслуговування особистого легкового автомобіля
    (НТУ «ДП», 2024)
    Воронов О. В
    ;
    Ходос О. Г.
    Технічне обслуговування автомобіля – це комплекс заходів, які спрямовані на підтримку транспортного засобу в справному стані та у відповідному зовнішньому вигляді, а також направлений на виявлення та усунення несправностей. Технічне обслуговування [1], в залежності від періодичності та трудомісткості робіт, поділяється на наступні види: щоденне технічне обслуговування (ЩТО); технічне обслуговування № 1 (ТО-1); технічне обслуговування № 2 (ТО-2); сезонне технічне обслуговування (СО).
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Динамометричний ключ та його різновиди
    (НТУ «ДП», 2024)
    Гойденко Р. Ю.
    ;
    Сакно О. П.
    Динамометричний ключ є однією з різновидів гайкового ключа і призначений для здійснення моменту затягування з точно заданим значенням. Область застосування ключа дуже широка, він незамінний в процесі складання автомобільного устаткування, будівельних і промислових агрегатів, а також монтажі будь-яких конструкцій, де є необхідність контролювати момент затяжки.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Дослідження перспектив використання альтернативних палив у поршневих двигунах гібридних енергоустановок
    (НТУ "ДП", 2025)
    Крівда В. В.
    ;
    Абрамчук Ф. І.
    ;
    Сакно О. П.
    ;
    Олішевська В. В.
    ;
    Корніленко К. І.
    В роботі проведено дослідження перспектив використання в поршневих двигунах гібридних енергоустановок таких видів альтернативних палив, як біодизель, водень та метанол, з точки зору енергоефективності, економічної доцільності та зменшення екологічного навантаження. Виконано математичне моделювання роботи поршневого двигуна на різних видах альтернативних палив з урахуванням граничних умов тиску, температури та хімічного складу.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Експериментальні дослідження характеристик поршневих двигунів за генераторною характеристикою
    (НТУ «ДП», 2024)
    Сакно О. Р.
    ;
    Крівда В. В.
    Поршневі двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) широко використовуються в різних сферах – від автомобільного транспорту до енергетичних установок. Вони залишаються ключовими джерелами енергії, незважаючи на розвиток альтернативних технологій, таких як електромобілі та відновлювані джерела енергії.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Можливості та перспективи поршневого двигуна автомобіля з гібридною енергоустановкою
    (НТУ "ДП", 2025)
    Крівда В. В.
    ;
    Олішевська В. В.
    ;
    Корніленко К. І.
    В роботі розглянуто особливості гібридної енергоустановки, яка поєднує в собі ДВЗ та електричну силову установку. Проведено аналіз енергетичної ефективності гібридної енергоустановки. The paper examines the features of a hybrid power unit that combines an internal combustion engine and an electric power unit. An analysis of the energy efficiency of the hybrid power unit is conducted.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Аналіз взаємозв’язку можливості економічного здобутку і небезпеки втрат життя і здоров’я людей на транспорті
    (НТУ "ДП", 2025)
    Корніленко К.І.
    ;
    Чеберячко С.І.
    Розглянемо відомий приклад реалізованої компанією «General Motors» можливості щодо цілодобового завантаження існуючих виробничих потужностей, за рахунок випуску «дешевих» марок автомобілів. Керівництво General Motors прийняло рішення – забезпечити виготовлення конструктивних елементів до інших «простих» моделей у вільний від виконання основного виробничого завдання, час. Так, звивалась ідея Сhevy Cobalt, яку успішно реалізували у 2005 році. При цьому, економія часу та фінансові обмеження призвели до того, що автомобіль випустили на ринок з низкою недоліків, які вартували життя деякій кількості водіїв та пасажирів. Звісно, при зборці цього автомобіля – питання, щодо вибору якісних комплектуючих не стояло.
  • Some of the metrics are blocked by your 
    Publication
    Математичне моделювання процесів живлення в двигуні внутрішнього згорання гібридної силової установки
    (НТУ "ДП", 2025)
    Корніленко К.І.
    ;
    Сдвижкова О.О.
    Гібридні автомобілі мають два типи двигунів: двигун внутрішнього згорання (ДВЗ) (наприклад, бензиновий або дизельний двигун) та електричний двигун. Обидва типи двигунів працюють разом, але залежно від ряду факторів можуть функціонувати окремо або одночасно. Метою роботи є дослідження енергетичної ефективності гібридної енергоустановки, яка поєднує в собі двигун внутрішнього згорання та електричну силову установку, та можливостей удосконалення процесів тепломасопередачі в поршневому двигуні. Основними фізичними параметрами є температура стінок, температура газів, коефіцієнт теплопередачі та кінетика горіння. Опишімо процеси загального тепломасообміну в поршневому двигуні системою диференціальних рівнянь, що враховують передачу тепла між газами у циліндрі двигуна та його стінками .