Математичне моделювання процесів живлення в двигуні внутрішнього згорання гібридної силової установки
Date Issued
2025
Author(s)
Корніленко К.І.
Editor(s)
Сдвижкова О.О.
Abstract
Гібридні автомобілі мають два типи двигунів: двигун внутрішнього згорання (ДВЗ) (наприклад, бензиновий або дизельний двигун) та електричний двигун.
Обидва типи двигунів працюють разом, але залежно від ряду факторів можуть функціонувати окремо або одночасно.
Метою роботи є дослідження енергетичної ефективності гібридної енергоустановки, яка поєднує в собі двигун внутрішнього згорання та електричну силову установку, та можливостей удосконалення процесів тепломасопередачі в поршневому двигуні.
Основними фізичними параметрами є температура стінок, температура газів, коефіцієнт теплопередачі та кінетика горіння.
Опишімо процеси загального тепломасообміну в поршневому двигуні системою диференціальних рівнянь, що враховують передачу тепла між газами у циліндрі двигуна та його стінками .
Обидва типи двигунів працюють разом, але залежно від ряду факторів можуть функціонувати окремо або одночасно.
Метою роботи є дослідження енергетичної ефективності гібридної енергоустановки, яка поєднує в собі двигун внутрішнього згорання та електричну силову установку, та можливостей удосконалення процесів тепломасопередачі в поршневому двигуні.
Основними фізичними параметрами є температура стінок, температура газів, коефіцієнт теплопередачі та кінетика горіння.
Опишімо процеси загального тепломасообміну в поршневому двигуні системою диференціальних рівнянь, що враховують передачу тепла між газами у циліндрі двигуна та його стінками .
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Scientific_Spring_2025-46-47.pdf
Size
417.79 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):dbe9c7bc7d4e7b43df7be061a4262ba7