Рекламна кампанія підприємства роздрібної торгівлі
Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Рибалко, Ольга
Abstract
У кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. Проведено маркетингове дослідження медіа вподобань споживачів підприємства роздрібної торгівлі. На основі економіко-математичного моделювання обрано найбільш результативний сценарій. Здійснено комунікаційну та економічну результативність рекламної кампанії.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Рибалко.pdf
Size
1.96 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):54cc8ffe299aed62db8c3964d97a8965