Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Наукова весна
  4. «Наукова весна» 2024 : матеріали XIV Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 27-29 березня 2024 року
  5. Секція «Економіка і управління»
  6. Роль соціальних мереж у формуванні бренда підприємства туристичної сфери
 
  • Details

Роль соціальних мереж у формуванні бренда підприємства туристичної сфери

Date Issued
2024
Author(s)
Макаров, І. О. 
Діденко, А. В. 
Abstract
Соціальні мережі стали невід’ємною складовою у веденні бізнесу, оскільки щодня
мільйони людей заходять у соціальні мережі, де щохвилини користувачі бачать
продукти, які компанії хочуть рекламувати. Компанії можуть дізнатися, чи подобається
людям певний продукт, використовуючи цільову рекламу, націлену на людей,
зацікавлених у цьому продукті. А користувачам зручно спілкуватися з друзями та робити
покупки. Не стають винятком і туристичні підприємства, оскільки новітні технології
дають можливість покращувати досвід та задоволеність постійних клієнтів туристичної
фірми, що зміцнює імідж підприємств на конкурентному ринку, та залучити ширшу
аудиторію до споживання туристичних послуг. Автори статті [1] зазначають про
важливість формування бренду компанії, і у разі його успішного створення, він стає
ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичної
діяльності та допомагає створити унікальні можливості для задоволення запитів
туристів.
Subjects

соціальні мережі

бренд підприємства ту...

бренд компанії

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Scientific_Spring_2024-196-197.pdf

Size

424.92 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):372a477e4525593f2693a5d1dc1b63b3

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify