Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Формування маркетингової стратегії компанії на ринку фітнесу України
 
  • Details

Формування маркетингової стратегії компанії на ринку фітнесу України

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Гук, Євгенія 
Abstract
Пояснювальна записка: 69 с., 15 рис., 17 табл., 3 додатки, 40 джерело.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплексну діяльність
фітнес клубу та визначено фактори впливу на діяльність підприємства та на
ринок фітнесу України. Проаналізовано цільову аудиторію та виділено 5
сегментів. Проведено опитування у респондентів за результатами
сегментування задля оцінення якості роботи студії та загального
відношення до змін у роботі.
Об’єкт дослідження: процес організації і координування
маркетингового стратегічного планування ФОП «Яцута» на ринку фітнес
послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: засади для формування маркетингової
стратегії на ринку фітнесу України.
Положення, що захищаються: завдяки визначенню мети роботи
фітнес клубу вдалося виокремити сегменти клієнтів та сформувати якісний
підхід по залученню аудиторію на ринку фітнесу.
Інформація щодо впровадження: рекомендації щодо впровадження
маркетингової та рекламної діяльності будуть використані при подальшій
роботі фітнес клубу.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи
можуть бути використані для фітнес індустрії в Україні. Соціально-
економічна ефективність роботи полягає у формуванні вдалою стратегії та
подальшому просуванню фітнес послуг у рамках Інтернет маркетингу
зокрема.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкту розроблення:
визначення ключових компетенцій студії, подальший розвиток, взаємодія з
аудиторією через соціальні мережі, підходи до маркетингової стратегії для
студії в цілому.
4
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод,
анкетування, якісний метод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-
аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матричний аналіз.
Subjects

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Гук.pdf

Size

812.11 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):8bbcc19c7888416844032531304392a2

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify