Формування Інтернет рекламної кампанії підприємства
Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Тетерко, Софія
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано рекламну-інтернет діяльність підприємства ресторанного бізнесу на кавовому ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства, вивчено рекламну інтернет діяльність.
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на українському ринку кави.
Мета роботи є вивчення теоретико-методичних питань з формування Інтернет кампанії кав’ярні та методи її дослідження.
Положення, що захищаються – Маркетингова інтернет програма підприємства, що сформована на основі маркетингових досліджень, сприяє підвищенню іміджу компанії, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих та, відповідно, зростанню конкурентоспроможності підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на маркетингових підприємствах України. Робота має застосування у сфері цифрового маркетингу в інтернет галузі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення рекламної інтернет-діяльності, шляхи її розвитку та прогнози.
У роботі використано такі методи досліджень: експертні оцінки, метод зовнішнього аналізу (PEST-аналіз), метод стратегічного аналізу (конкурентний аналіз, профільна матриця, IFAS-аналіз), метод соціально-економічного аналізу (SNW-аналіз), метод множникової матриці (методика 5W Шеррінгтона)
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на українському ринку кави.
Мета роботи є вивчення теоретико-методичних питань з формування Інтернет кампанії кав’ярні та методи її дослідження.
Положення, що захищаються – Маркетингова інтернет програма підприємства, що сформована на основі маркетингових досліджень, сприяє підвищенню іміджу компанії, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих та, відповідно, зростанню конкурентоспроможності підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на маркетингових підприємствах України. Робота має застосування у сфері цифрового маркетингу в інтернет галузі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення рекламної інтернет-діяльності, шляхи її розвитку та прогнози.
У роботі використано такі методи досліджень: експертні оцінки, метод зовнішнього аналізу (PEST-аналіз), метод стратегічного аналізу (конкурентний аналіз, профільна матриця, IFAS-аналіз), метод соціально-економічного аналізу (SNW-аналіз), метод множникової матриці (методика 5W Шеррінгтона)
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Тететрко.pdf
Size
2.36 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):a4693f33d6e2e443d503f4dbf0f52123