Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Стратегія маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
 
  • Details

Стратегія маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку

Date Issued
2020-12-11
Author(s)
Бас, Микола 
Abstract
Пояснювальна записка 68 с., 28 рисунків, 12 таблиць, 48 джерел. Загальний обсяг роботи складає 53 сторінки основного тексту.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на ринку виробів з шоколаду, а також, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Було проведено маркетингове дослідження споживчих вподобань та медіапереваг з метою визначення споживчих переваг та найефективніших елементів просування. Було запропоновано та розраховано інструментарій комунікаційної стратегії на ринку шоколадних виробів.
Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Предмет дослідження: маркетингові комунікації підприємства на споживчому ринку.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії комунікації на підприємстві на споживчому ринку.
Положення, що захищаються: найбільш дієвими інструментами для збільшення продажів шоколаду на споживчому ринку виявлено дегустації, надання комплементів до кави, реклама на вітрині магазину та розміщення штендерів перед магазином.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах роздрібної торгівлі на ринку шоколаду в Україні.
Висновки та пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: збільшити обсяг продажів шоколадних виробів у роздрібному магазині можливо за рахунок використання таких інструментів маркетингових комунікацій як дегустації, надання комплементів до кави, реклама на вітрині магазину та розміщення штендерів перед магазином
У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз та PEST- аналіз.
Subjects

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКА...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ДИПЛОМ Бас.pdf

Size

1.41 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):982d17e1af3dd7bcbdf8f2a3361a104b

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify