Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Молодь: наука та інновації
  4. «Молодь: наука та інновації» 2024 : матеріали XII Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 13–15 листопада 2024 року (у 3-х томах)
  5. Т. 2
  6. Секція «Інформаційні технології та телекомунікації»
  7. Використання мовної аналітики для підвищення ефективності бізнес-процесів в контакт-центрах
 
  • Details

Використання мовної аналітики для підвищення ефективності бізнес-процесів в контакт-центрах

Date Issued
2024
Author(s)
Гнатушенко В. В.
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії  
Іванько А. М.
Abstract
Досвід роботи в контакт-центрі може стати вирішальним у залученні клієнта або
збереженні відносин із ним, оскільки контакт-центри є важливою ланкою для зв’язку
клієнтів з доброзичливими та компетентними агентами, які можуть допомогти
вирішити питання, пов’язані з оплатою, доставкою, або ж підтримати клієнта при
покупці. Нині компаніям важливо забезпечити максимальну ефективність своїх
контакт-центрів і їхніх команд. Однак керування контакт-центром є витратним
процесом, що вимагає значних ресурсів і технологічного забезпечення.
Попри зростання популярності текстових каналів, голосове спілкування
залишається основним способом взаємодії. Це підкреслює важливість для сучасних
сервісних центрів мати інструменти для розпізнавання голосу та перетворення його в
текст для аналізу з використанням мовної аналітики, що включає аналіз записаних
розмов для отримання корисних даних. Використовуються такі методи, як обробка
природної мови, аналіз настроїв, визначення ключових слів, контексту та емоційного
тону, зокрема з використанням штучного інтелекту.
Subjects

мовна аналітика

контакт –центр

бізнес - процес

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

molod-2024-vol2-106-107.pdf

Size

745.46 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5dee5ad831aa5362785fcab8d240627b

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify