Споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору
Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Безвитний, Микита
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору, на прикладі підприємства “Дніпро М”, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – систематизація та висвітлення споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору.
Об’єкт дослідження є процес маркетингової взаємодії підприємств, споживачів.
Положення, що захищаються: маркетингове дослідження споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору, формування стратегії розвитку для підприємства «Дніпро-М» на ринку товарів попереднього вибору, рекомендації, щодо розвитку мережі магазинів Дніпро М на ринку товарів попереднього вибору України.
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ “МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ “ДНІПРО-М” задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та удосконалення його маркетингової діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які схожі на “Дніпро-М”.
Робота має застосування у сфері маркетингу, де вивчаються товари попереднього вибору.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні електроінструменту, який має значні переваги та високу якість.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення визначення споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору в електроінструментальній галузі.
У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, опитування.
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – систематизація та висвітлення споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору.
Об’єкт дослідження є процес маркетингової взаємодії підприємств, споживачів.
Положення, що захищаються: маркетингове дослідження споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору, формування стратегії розвитку для підприємства «Дніпро-М» на ринку товарів попереднього вибору, рекомендації, щодо розвитку мережі магазинів Дніпро М на ринку товарів попереднього вибору України.
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ “МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ “ДНІПРО-М” задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та удосконалення його маркетингової діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які схожі на “Дніпро-М”.
Робота має застосування у сфері маркетингу, де вивчаються товари попереднього вибору.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні електроінструменту, який має значні переваги та високу якість.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення визначення споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору в електроінструментальній галузі.
У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, опитування.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Безвитний.pdf
Size
1.14 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):55526a3b4b057fe5ed12906435bf9643