Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі
Date Issued
2018
Author(s)
Патлатюк, Анастасія Юріївна
Abstract
Об’єкт дослідження – англійські та українські терміни з лінгводидактики.
Предмет дослідження – структура та тематичні групи англійських та українських лінгводидактичних термінів.
Мета дослідження – визначити структуру та особливості формування лінгводидактичної термінінології англійської та української мов.
Для досягнення основної мети нашого дослідження необхідно вирішити наступні завдання:
1. ознайомитися з теоретичною базою дослідження проблеми структури та походження загальнонаукових та лінгводидактичних термінів;
2. визначити особливості структури лінгводидактичних термінів англійської та української мов;
3. описати специфіку формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов.
6
Під час дослідження були використані наступні методи: зіставний, описовий, які застосовувався при визначенні структури та особливостей формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов.
Матеріалом роботи є лінгводидактичні терміни представлені в глосаріях та словниках з лінгводидактики англійської та української мов, а також терміни із наукових статей з лінгводидактики.
Наукова новизна і теоретична значимість роботи полягає в тому, що в роботі здійснено спробу охарактеризувати лінгводидактичні терміни в англійській та українській мовах, визначити особливості їх формування.
Практична значимість роботи обумовлена тим, що матеріал даного дослідження може бути використаний в подальшому дослідженні термінології в галузі лінгводидактики.
Результати даної дипломної роботи викладені в публікації «Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі»[40, 37-38].
Робота складається зі вступу, теоретичного розділу та трьох його підрозділів, аналітичного розділу та двох його підрозділів, висновків до розділів, загальних висновків та списку використаної літератури, що налічує 64 джерел.
Предмет дослідження – структура та тематичні групи англійських та українських лінгводидактичних термінів.
Мета дослідження – визначити структуру та особливості формування лінгводидактичної термінінології англійської та української мов.
Для досягнення основної мети нашого дослідження необхідно вирішити наступні завдання:
1. ознайомитися з теоретичною базою дослідження проблеми структури та походження загальнонаукових та лінгводидактичних термінів;
2. визначити особливості структури лінгводидактичних термінів англійської та української мов;
3. описати специфіку формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов.
6
Під час дослідження були використані наступні методи: зіставний, описовий, які застосовувався при визначенні структури та особливостей формування лінгводидактичних термінів англійської та української мов.
Матеріалом роботи є лінгводидактичні терміни представлені в глосаріях та словниках з лінгводидактики англійської та української мов, а також терміни із наукових статей з лінгводидактики.
Наукова новизна і теоретична значимість роботи полягає в тому, що в роботі здійснено спробу охарактеризувати лінгводидактичні терміни в англійській та українській мовах, визначити особливості їх формування.
Практична значимість роботи обумовлена тим, що матеріал даного дослідження може бути використаний в подальшому дослідженні термінології в галузі лінгводидактики.
Результати даної дипломної роботи викладені в публікації «Особливості формування лінгводидактичної термінології англійської та української мов на сучасному етапі»[40, 37-38].
Робота складається зі вступу, теоретичного розділу та трьох його підрозділів, аналітичного розділу та двох його підрозділів, висновків до розділів, загальних висновків та списку використаної літератури, що налічує 64 джерел.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Патлатюк А.pdf
Size
591.91 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):89934f3648de9854e11be2818022cd2a