Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет менеджменту
  4. Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  5. Бакалаври
  6. 2023-2024 навчальний рік
  7. Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту
 
  • Details

Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту

Date Issued
2024
Author(s)
Паранько Г.Д. 
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему
«Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту»
63 сторінки, 24 рисунки, 8 таблиць, 50 використаних джерел.

Об'єкт дослідження – процес взаємодії бізнесу зі споживачами.
Предмет дослідження – методичні підходи до формування та розвитку взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту.
Мета роботи – визначити способи удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту.
Методи дослідження. Вирішення поставлених у дослідженні завдань проводились із застосуванням методів: узагальнення та систематизація; аналіз та синтез– для визначення споживацьких трендів на товари та послуги; оцінки ринкових тенденцій, зокрема конкуренції; оцінки результатів діяльності підприємства; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: розглянуто основні аспекти взаємодії бізнесу зі споживачем у ритейлі, включаючи FMCG-сектор та стратегії взаємодії, а також проведено аналіз рекомендацій. У другому розділі: проаналізовано сучасні вимоги до формування ефективної взаємодії бізнесу зі споживачами; проведено оцінку результатів діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». У третьому розділі розроблені рекомендації щодо поліпшення програми лояльності та вдосконалення онлайн-взаємодії зі споживачами.
Сфера практичного застосування результатів роботи – діяльність суб’єктів, відповідальних за управління розвитком сфери ритейлута товарів повсякденного попиту.

БІЗНЕС, РИТЕЙЛ, СПОЖИВАЧІ, ТОВАРИ ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН ТОРГІВЛЯ, FMCG.
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Паранько_ГД_076_20_1.docx

Size

42.26 KB

Format

Microsoft Word XML

Checksum

(MD5):588353e93a16c710273466893c1979af

Loading...
Thumbnail Image
Name

Паранько_ГД_076_20_1.rar

Size

4.3 MB

Format

Unknown

Checksum

(MD5):6ec3761e647bb2d1eb3331c1d48a7f07

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify