Дослідження споживчої поведінки на ринку додаткових освітніх послуг
Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Фролова, Віталіна
Abstract
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості поведінки споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище школи англійської мови «Yellow Submarines». Проведено дослідження та виявлено медіа-вподобання споживачів підприємства.
Об’єкт дослідження: поведінка споживачів на ринку додаткових освітніх послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: виявлення факторів, що впливають на рішення споживачів щодо вибору освітніх послуг, їхні вимоги та пріоритети вибору.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати впроваджені в маркетингову діяльність ФОП «Лященко Влада Володимирівна».
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими проєктами, навчальним та виробничими практиками.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є вдосконалення маркетингової комунікаційної політики за кожним окремим сегментом споживачів.
В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод портфельного аналізу – АВС-XYZ-аналіз); метод експертних оцінок (при оцінці факторів маркетингового середовища; метод кількісного дослідження: опитування; методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; SWOT-аналіз при обґрунтуванні маркетингового шляхів розвитку підприємства).
Об’єкт дослідження: поведінка споживачів на ринку додаткових освітніх послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: виявлення факторів, що впливають на рішення споживачів щодо вибору освітніх послуг, їхні вимоги та пріоритети вибору.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати впроваджені в маркетингову діяльність ФОП «Лященко Влада Володимирівна».
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими проєктами, навчальним та виробничими практиками.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є вдосконалення маркетингової комунікаційної політики за кожним окремим сегментом споживачів.
В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод портфельного аналізу – АВС-XYZ-аналіз); метод експертних оцінок (при оцінці факторів маркетингового середовища; метод кількісного дослідження: опитування; методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; SWOT-аналіз при обґрунтуванні маркетингового шляхів розвитку підприємства).
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Фролова.pdf
Size
1.93 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):d2b88b096a96bb3eef962a41e9d17531