Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
Date Issued
2019-12-16
Author(s)
Нужна, Анастасія
Abstract
В кваліфікаційній магістерській роботі метою дослідження є вивчення
теоретико-методичних питань з дослідження особливостей методів
просування послуг малого підприємства на нішових ринках в умовах високої
цінової конкуренції.
Положення, що захищаються в кваліфікаційній магістерській роботі:
для просування послуг невеликого підприємства, що працює на нішовому
споживчому ринку в умовах нестабільності попиту і високої цінової
конкуренції, є доцільною стратегія інформаційної мотивації з підвищенням
залученості.
теоретико-методичних питань з дослідження особливостей методів
просування послуг малого підприємства на нішових ринках в умовах високої
цінової конкуренції.
Положення, що захищаються в кваліфікаційній магістерській роботі:
для просування послуг невеликого підприємства, що працює на нішовому
споживчому ринку в умовах нестабільності попиту і високої цінової
конкуренції, є доцільною стратегія інформаційної мотивації з підвищенням
залученості.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
НужнаяДиплом.pdf
Size
1.33 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):8e42840f16e4270487eb284483729cf4