Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Економічний вісник
  4. ЕВ, 2008 рік, №1-2
  5. Бренд як інструмент сучасного бізнесу
 
  • Details

Бренд як інструмент сучасного бізнесу

Date Issued
2008
Author(s)
Січко, С. М. 
Abstract
У статті описані різноманітні підходи до визначення поняття бренд та досліджені еволюційні шляхи становлення брендів, а також описані етапи розвитку брендів. In the article various approaches are described to determination of concept brand and the evolutional ways of becoming of brands are investigational, and the stages of development of brands are also discribed.
Subjects

бренд

сучасний бізнес

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2008_1_2_p125-132.pdf

Size

276.34 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6dcd31aac6c68848e1aafffd719bc131

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify