Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Наукова весна
  4. «Наукова весна» 2025 : матеріали XV Міжнародної науково-технічної конференції аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 26-28 березня 2025 року
  5. Секція «Інформаційні технології та телекомунікації»
  6. Дослідження алгоритмів кластеризації для аналізу поведінки клієнтів у контакт-центрах
 
  • Details

Дослідження алгоритмів кластеризації для аналізу поведінки клієнтів у контакт-центрах

Date Issued
2025
Author(s)
Овчаренко М.А.
Іванько А.М.
Editor(s)
Каштан В.Ю.
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії  
Гнатушенко В.В.
Кафедра інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії  
Abstract
Контакт-центри забезпечують обслуговування клієнтів та управління їхніми запитами. Внаслідок цифрової трансформації відбувається обробка великих обсягів даних, що потребує застосування аналітичних методів для їхнього аналізу. Аналітика великих даних (Big Data Analytics, BDA) сприяє виявленню закономірностей у поведінці клієнтів, що дозволяє формувати ефективні стратегії управління взаємодією з ними.Одним із фундаментальних напрямів аналізу клієнтських даних є сегментація, що
передбачає розподіл клієнтів на окремі групи відповідно до спільних характеристик.У контексті контакт-центрів сегментація сприяє персоналізації обслуговування, оптимізації розподілу операторських ресурсів та підвищенню рівня задоволеності клієнтів. Алгоритми машинного навчання забезпечують автоматизацію цього процесу та підвищують точність і адаптивність моделей кластеризації.
Subjects

кластеризація

контакт-центр

цифрова трансформаці...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Scientific_Spring_2025-200-201.pdf

Size

325.59 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):d02860ee9dbd66b287a3be8e65342c03

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify