Дослідження поведінки споживачів закладу громадського харчування
Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Васильєва, Катерина
Abstract
Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність підприємства на ринку громадського харчування.
Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг громадського харчування.
Під час виконання кваліфікаційної роботи було досліджено особливості поведінки споживачів підприємства, що діє на ринку громадського харчування. Також було проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства, проведено IFAS-, EFAS- та PEST-аналіз , визначено напрямки реалізації сильних сторін закладу, провівши SWOT-аналіз; було проведено такі маркетингові дослідження: анкетування, фокус-групи.
На основі проведених досліджень було сформульовано рекомендації для підвищення рівня завантаженості закладу в ранкові години. Більш того, з метою підвищення впізнаваності кафе було адаптовано контент закладу в соціальних мережах, що швидко дало свої результати у вигляді підвищення охоплень та збільшення взаємодії користувачів з акаунтом.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з виконаним курсовим проєктом з маркетингового дослідження.
Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг громадського харчування.
Під час виконання кваліфікаційної роботи було досліджено особливості поведінки споживачів підприємства, що діє на ринку громадського харчування. Також було проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства, проведено IFAS-, EFAS- та PEST-аналіз , визначено напрямки реалізації сильних сторін закладу, провівши SWOT-аналіз; було проведено такі маркетингові дослідження: анкетування, фокус-групи.
На основі проведених досліджень було сформульовано рекомендації для підвищення рівня завантаженості закладу в ранкові години. Більш того, з метою підвищення впізнаваності кафе було адаптовано контент закладу в соціальних мережах, що швидко дало свої результати у вигляді підвищення охоплень та збільшення взаємодії користувачів з акаунтом.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з виконаним курсовим проєктом з маркетингового дослідження.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Васильєва.pdf
Size
1.93 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):c7cc781d58f517cd0021c0cbf2ca3d72