Перегляд Факультет менеджменту по темі "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ЗАКОРДОННІ РИНКИ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ"
Зараз показуються 1-1 з 1
-
Розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)
(2022-12)Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та ...