Розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)
Date Issued
2022-12
Author(s)
Бутенко, Аліса Тарасівна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства.
Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.
Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства.
Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом 073м-21-2 Бутенко.rar
Size
45.83 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):0deaffd6da159c9623224cb7d8c6da7e
Loading...
Name
Титули 073м-21-2 Бутенко.pdf
Size
174.44 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):94cf110044701b9dafa1d55f0d599c33